Заміна масла в двигуні, АКПП, та ін. технічних рідин
В пошуках де замінити масло в автомобілі? - Приїжджайте до нас. На весь спектр послуг ми завжди намагаємося підтримувати адекватну та актуальну цінову політику, а також кращу якість виконання послуг з ремонту автомобіля.
Ми впевнені, що відвідавши наше СТО у Києві на лівому березі одного разу, ви відчуєте різницю та залишитеся серед наших постійних клієнтів. Приїжджайте! До нас зручно дістатися з таких районів Києва як: Троєщина, м. Лісова, м. Чернігівська, м. Дарниця, м. Лівобережна та ін. Також до нас легко можна дістатися з міста Бровари.
Заміна оливи та тех-рідин найпоширеніша послуга на нашому СТО. Ми проводимо цю процедуру максимально швидко та якісно. А головне, Ви завжди будете впевнені, що ми замінили всі рідини на ті, які Ви надали, оскільки Ви можете бути присутніми при заміні.

Заміна моторної оливи
Заміна моторного мастила та фільтра - одна з найважливіших процедур, технічного обслуговування автомобілів з двигуном внутрішнього згоряння, щоб двигун Вашого автомобіля прослужив довгий час. Моторне мастило у двигуні авто працює, так само як кров в організмі людини – шляхом постійної циркуляції оливи у двигуні, вся система функціонує рівно та ефективно. Заміна масла і фільтра, що своєчасно проводиться, – гарантія довгого життя двигуна автомобіля та його безперебійної роботи.
Експлуатація автомобіля у місті прирівняна до важкої - мляво поточна пробка вбиває олію так само активно, як бездоріжжя, їзда в горах чи автоспорт. Середні терміни заміни: 5000 – 7000 км для «мінералки» та 10 000 – 12 000 км для «синтетики».
Заміна рідини в автоматичних коробках передач
Нині більшість імпортних автомобілів оснащено автоматичною трансмісією (скорочено АКПП). Переважна більшість автомобілістів відомі переваги АКПП: комфорт, збільшений ресурс роботи двигуна, можливість вибору режиму їзди (спортивний, зимовий).
Багато власників іномарок упевнені в тому, що їхній транспортний засіб працюватиме багато років без істотних збоїв. Зазвичай так і буває при акуратній експлуатації автомобіля. Однак у сучасному ритмі життя автовласники іноді забувають про те, що машині необхідна турбота, контроль за діяльністю всіх її агрегатів, у тому числі автоматичної коробки передач.
У ряді випадків звернення клієнтів зі скаргою на неполадки АКПП складний ремонт не потрібен. Достатньо промити коробку від продуктів зносу та повністю замінити робочу рідину. А виконати цю, нехитру, на перший погляд, операцію звичайними методами неможливо у зв'язку з конструктивними особливостями автоматичних коробок передач.
Технічне обслуговування АКПП необхідне будь-якому автомобілю, навіть якщо в рекомендаціях щодо його експлуатації взагалі не йдеться про заміну трансмісійної рідини.
Рідина в АКПП виконує кілька функцій:
- передача крутного моменту;
- змащування;
- охолодження та промивання
Тому важливо постійно перевіряти рівень рідини в АКПП, оскільки для АКПП погано все і недолив, і перелив рідини, рівень повинен суворо відповідати заданому допуску.
Заміна масла в АКПП
Ніщо не продовжує життя АКПП, ніж своєчасна та ПРАВИЛЬНА заміна рідини в ній. Рідина АКПП повинна бути негайно замінена, якщо вона стала темною або має характерний запах підгорілої рідини.
Змінюють рідину з огляду на експлуатацію авто в наших міських умовах через 25-30 тис.км. Для "автомата" використовується лише спеціальна "масло" (а правильніше назвати рідину) ATF (Automatic Transmission Fluid). На вигляд воно червоного кольору і майже не має запаху. Інше масло використовувати не рекомендується, якщо це не вказано рекомендаціями виробника.
Перевірити рівень рідини можна самостійно. А можна на автосервіс під час технічного обслуговування авто.

Заміна рідини у системі охолодження

На жаль, про наявність цієї системи згадують лише у критичних ситуаціях. На практиці в кращому випадку, підтримує рівень охолоджувальної рідини, а вимір її щільності - це ідеальний варіант. Однак охолодна рідина і вся система охолодження в цілому заслуговує на більш пильну увагу.
Безпристрасна статистика, на початку всіх поломок автомобіль виводить відмову системи охолодження на четверте місце. Найчастіше хвороба підкрадається поступово: стрілка покажчика температури зрадницьки тремтить біля червоної межі, двигун погано «тягне» тощо. Такі явища загрожують дуже серйозними наслідками, деформацією головки блоку, а то й взагалі заклинювання двигуна з подальшим дорогим ремонтом.
Вихід із ситуації один - система охолодження потребує профілактичного обслуговування. Причому заміна охолоджувальної рідини один раз на два роки, згідно з рекомендаціями довідкових посібників, міра недостатня. Протягом двох років антифриз виробляє ресурс потоку присадок, що містяться в ньому і, безумовно, потребує по
Заміна рідини у гідропідсилювачі руля (ГПР)
Як і у випадку з автоматичною коробкою передач, конструкція ГУР не дозволяє повністю замінити робочу рідину. Звідси маса проблем: загусання рідини в результаті її старіння і «важке» кермо, текти сальників, що знаходяться в контакті зі старою рідиною, що окислилася.
Для покращення результатів заміни, пропонуємо використовувати професійну рідину для очищення гідропідсилювача Wynn's Power Steering Flush, що дозволяє розчинити та підтримувати у зваженому стані бруд та відстої, очищати відкладення з магістралей гідропідсилювача, запобігати забрудненню свіжої оливи залишками відпрацьованого.
Рідина ГПР є олією малої в'язкості зі спеціальними присадками. Його основне призначення – захист усіх деталей гідропідсилювача від корозії та перегріву. Залежно від типу гідропідсилювача виробники рекомендують синтетичні або мінеральні оливи з різними гідравлічними та механічними властивостями, з різними типами присадок. Саме тому навіть така проста процедура, як зміна рідини ГПР, може стати справжньою проблемою для автомобіля та його власника – куплена олія може просто не підійти.

Коли слід замінювати рідину в ГПР?
Щоб забезпечити надійну та довготривалу роботу гідропідсилювача керма Вашого авто, фахівці СТО Катрін рекомендують проводити заміну рідини ГПР у наступних випадках:
- як мінімум раз на 1-2 роки або відповідно до регламенту виробника рідини;
- погіршення якості олії: зміна кольору, запаху, поява твердих домішок;
- поява звуку (гулу) при повороті керма. У разі на СТО спочатку проводять діагностику ГПР;
- після будь-яких робіт з обслуговування ГПР стару рідину краще замінити.
Заміна гальмівної рідини
Під час експлуатації автомобіля відбувається поступове насичення гальмівної рідини водою. Як наслідок падає ефективність гальмування, а також відбувається корозія елементів гальмівної системи. Для цього рекомендується приблизно раз на рік, повністю міняти гальмівну рідину і одночасне «прокачування» гальм.
Скільки коштує заміна гальмівної рідини в Києві

Ціна даної послуги індивідуальна, але в середньому від 400 грн. Точна вартість залежить від марки автомобіля та конкретного типу гальмівної рідини, а також, складності робіт із її заміни.
Заміна гальмівної рідини у нашому СТО у Києві на лівому березі проводиться досвідченими фахівцями. Всі роботи виконуються за регламентом виробника авто.
Для контролю за технічним станом гальмівної системи автомобіля ми рекомендуємо пройти діагностику гальмівної системи. У разі потреби ми здійснимо її якісний ремонт. Також у нас можна замовити таку послугу, як проточування гальмівних дисків.
Заміна масла та тех. рідини - ціни нашого СТО:
Найменування робіт | Ціна, грн. |
---|---|
Заміна моторної оливи | 400 |
Заміна масла КПП (механіка) від | 400 |
Заміна масла АКПП (автомат, часткова, з заміною фільтра) | 2100 |
Заміна масла АКПП (автомат, повна з заміною фільтра) | 3000 |
Заміна рідини гідропідсилювача | 500 |
Заміна гальмівної рідини, прокачування | 650 |
Заміна масла в редукторі | 500 |
Заміна масла у роздавальній коробці | 500 |
Заміна рідини охолодження двигуна | 650 |
Заправка фреону автокондиціонеру (робота) | 650 |