Діагностика та ремонт ходової в Києві

Ходова частина автомобіля щодня відчуває на собі величезне навантаження. Саме вона першою приймає на себе удари українських доріг, тому є найуразливішою частиною автомобіля.
Діагностика та ремонт ходової періодично потрібні будь-якому автомобілю. Проводити перевірку підвіски рекомендується раз на 10-15 тис.км пробігу, а у разі експлуатації автомобіля по місцевості з малорозвиненою дорожньою інфраструктурою, ще частіше.
Діагностика ходової частини автомобіля
На СТО "Катрін" професійними майстрами проводиться діагностика ходової з дотриманням усіх вимог та рекомендацій заводів-виробників та офіційних дилерів. Під час діагностики ходової частини автомобіля проводиться візуальний та інструментальний огляд амортизаторів, кульових опор, сайлентблоків, ступичних підшипників. Наші майстри мають колосальний досвід роботи в ремонті автомобілів і виявлять причину будь-якого стукоту в підвісці.
Ремонт ходової частини автомобіля
У разі виявлення деформованих елементів під час ретельної діагностики підвіски фахівці СТО "Катрін" озвучать Вам свої рекомендації щодо подальшого ремонту ходового автомобіля, який може включати наступні види робіт:
- заміна кульових;
- заміна сайлентблоків;
- заміна шарніру рівних кутових швидкостей (ШРУС);
- заміна рульових наконечників;
- заміна амортизаторів, заміна стійок, пружин амортизаторів;
- розвал-сходження;
- заміна підшипника маточини;
- ремонт гальмівної системи;
- заміна або проточування гальмівних дисків;
- заміна супортів;
- заміна гальмівних колодок;
- заміну гальмівних трубок та шлангів.
Діагностика та ремонт ходової - наші ціни
Найменування робіт | Ціна, грн. |
---|---|
Діагностика ходової частини автомобіля від | 300 |
Заміна стабілізатора від | 700 |
Заміна стійки стабілізатора від | 350 |
Заміна втулки стабілізатора від | 350 |
Заміна кульової опори від | 400 |
Заміна важеля (верхнього, нижнього) від | 700 |
Заміна сайлентблоків важеля (на знятому важелі) | 400 |
Заміна підшипника ступиці від | 850 |
Заміна втулки амортизатора від | 400 |
Заміна пружини передньої | 1100 |
Заміна переднього амортизатора | 1100 |
Заміна задньої балки від | 2500 |
Заміна важеля задньої підвіски від | 700 |
Заміна реактивної тяги від | 600 |
Заміна піввісі підвіски від | 950 |
Заміна пружини задньої підвіски | 600 |
Заміна пильовиків та відбійників амортизатора | 1100 |
Заміна ресори задньої підвіски від | 1100 |
Заміна опор двигуна від | 600 |
монтаж/демонтаж підрамника від | 2000 |
монтаж/демонтаж рульової рейки від | 2300 |
Заміна рульової тяги | 800 |
Заміна рульового наконечника | 500 |
Заміна сайлентблоків підрамника | 500 |
Заміна гальмівного диску (1 диск) | 300 |
Заміна гальмівних колодок (комплект осі) | 500 |
Заміна колодок ручника та барабану (комплект осі) | 800 |
Заміна тросів ручника від | 800 |
Заміна сальників півосей від | 1100 |
Заміна шарніру рівних кутових швидкостей (на знятій півосі) від | 600 |
Заміна хрестовин кардана (на знятому кардані) від | 800 |
Зняття встановлення карданного приводу від | 1100 |
Заміна гальмівних шлангів, трубок, магістралі від | 500 |
Заміна датчиків ABS від | 600 |
Заміна термозахисту гальмівного диска від | 800 |
Заміна підвісного підшипника від | 850 |
Прокачування гальмівної системи | 300 |
Заміна гальмівної живності | 850 |
Реставрація гальмівного супорта (повна) від | 1200 |
Монтаж/демонтаж гальмівного супорта від | 500 |
Діагностика рульової рейки | 500 |
Реставрація рульової рейки від | 2500 |
Встановлення захисту двигуна (нова) | 600 |
Зняття/встановлення захисту двигуна | 300 |
Проточування гальмівного диска від | 850 |
Проточування гальмівного барабану від | 850 |
Заміна кульових та сайлентблоків - це регулярна процедура, яка виконується на кожному автомобілі. Періодичність заміни кульових та сайлентблоків залежить від марки автомобіля (вітчизняним авто заміна сайлентблоків потрібна приблизно раз на сезон). При зносі сайлентблока водій чує виразний металевий дзвін у підвісці при проїзді нерівним дорожнім покриттям.
Шарнір рівних кутових швидкостей (ШРУС або граната) служить для передачі крутного моменту на колеса. Заміна ШРУСа (гранати) обов'язкова у випадках, коли при повороті автомобіля в підвісці лунає хрускіт або клацання. Залежно від напрямку повороту визначається, заміна якого саме ШРУСу необхідна – лівого чи правого.
Від стану амортизаторів залежить темпи зносу гальмівної системи, трансмісійних валів, а також шин, кульових та підшипників, тому своєчасна заміна амортизаторів може в перспективі значно знизити витрати на ремонт ходової.
При заміні гальмівних колодок обов'язково змінюється весь комплект колодок осі, на якій проводиться заміна.
Проводьте вчасно діагностику та ремонт ходової, заміну деформованих деталей, і тоді Ваш автомобіль служитиме Вам довго та безвідмовно!